Min kropp är bara ett skal utan mening

Tesla har fått tonfisk, det tyckte hon mycket om. Jag röker för många cigaretter och glömde köpa ett nytt paket förut, men Jag vill inte gå ner för hissen har stannat mellan tredje och fjärde våningen. Jag bor på femte. Så jag sjunger på Håkanlåtar och hoppas du svarar snart. för du var solsken och jag var ensam. Jag vill se känn ingen sorg igen med mamma, den var så fin och bra. Har även haft en rätt bra dag i skolan, ritar bokuppslag med temat kusin vitamin och bokstäver, dvs. vi väljer ett stycke på en bokstav i alfabetsordning och gjorde illustrationer om det. Jag valde V, ramsan minns jag inte nu men det handlade om att någon grät så jag ritade en tjej som sitter och gråter med händerna för ansiktet. Mer om det när det är klart, då ska jag visa. Nu ska jag sjunga vidare och önska att jag var någon fin, en såndär person som alla automatiskt tycker om jättemycket. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0