mais oui

 
Drömmer. Vill ha dig, vill ha dig i en säng på en vindsvåning i Paris med utsikt över eiffeltornet, kyssar, ditt kaffe på handbrygg och frukost på sängen. Hålla handen på gatorna, gå i din famn över broar, stanna i gatuhörn och attackkyssas och sen gå vidare igen och kan inte sluta le. Du lyssnar intensivt på vad jag har att säga, vi skrattar, du får mig att skratta,och jag får en vit ros.
Vaknar morgonen därpå av att vinylspelaren spelar en fransk mysig jazz och du har återigen gjort kaffe till mig, vilket alltid smakar lika ljuvligt. De vita gardinerna är halvt dragna åt sidan, för lite solljus måste ju komma in.

kan sitta och drömma om paris på sommaren hur länge som helst, så tänker sluta nu, innan ni blir för uttråkade. adieu      
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0