en liten lista

Vilken dag är det idag?
Det är lördag, pepp på Kristian Anttila ikväll med ett gäng fina personer. 

Vad ska du göra ikväll?

Som sagt, Kristian Anttila och festa! 

Säg två bra uttryck:

Askalas! och Absolut! 

Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Den skulle bestå av mina finaste personer, hångel, vin/öl och vinylskivor. Det där sprakandet, finns inget bättre ljud. Och självklart mysa med katten och röka för många cigaretter. 

Vad blir du glad av få höra att du är?
Jag blir glad när folk säger att jag är fin fast jag känner mig som den fulaste personen i världen. 

Känsla prick nu.
Bakisångest. Uttråkad. Vill träffa min Linnea nu! 

Vem saknar du?

Min Mamma, även fast vi sågs alldeles nyss, men hon är så fin. Och så saknar jag Therese!

Något som är asbra att ha:
Min vinylskivssamling, men den ska växa! 

Vad är du bra på?


Att sjunga falskt, lära mig låtar efter att ha hört den tre gånger, rita och ta kort. 

Vad vill du ha?
En sångröst. 

Vad tycker du är roligt?
Att vara med mina vänner, oavsett vad vi gör så kan vi skratta åt allt.

Vad är du dålig på?

Jag har inget tålamod alls och vill gärna att tiden ska gå snabbt. 

Hur ser du ut när du är nyvaken?

 

Typ såhär.

Vem är du kär i just nu?

Jag är inte kär just nu, även fast jag önskar att jag var det.. 

Vad var det senaste du skrev i Word?

skriver inte i Word

Får vi se hur du ser ut nu genom webbkameran?

 Typ såhär. Hänger i sängen. 

Topp 6 artister enligt ditt Spotify?
Veronica Maggio
Grimes
Håkan Hellström
David Bowie 
Amon Tobin
Kristian Anttila

Vad läser du nu?

Läser inte.. tyvärr. Önskar jag hade tålamodet att avsluta Äcklet men icke. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0